Chery ia în considerare să construiască două uzine în Europa, inclusiv una în Marea Britanie.
Potrivit Financial Times, Chery are în vedere construirea a două fabrici pe bătrânul continent: una în Marea Britanie și cealaltă pe continentul european, ambele potențial operaționale până la sfârșitul deceniului. Liderul companiei din Marea Britanie, Victor Zhang, și-a exprimat dorința de a urma exemplul Hyundai și Kia.
Aceste mărci erau practic necunoscute în această țară până la sfârșitul anilor 1980, dar acum reprezintă aproape 10% din vânzările de mașini din Regatul Unit.
Compania chineză consideră că piața, cu un volum de aproximativ 2 milioane de mașini noi vândute în fiecare an, este suficient de mare pentru a justifica construirea a două fabrici separate. Prima unitate din Marea Britanie va produce mașini cu volan pe dreapta, vizând piețele din Regatul Unit și Irlanda de Nord.
Aceste mașini ar putea fi exportate și în Africa de Sud, Australia și Noua Zeelandă, unde se circulă, de asemenea, pe partea dreaptă a drumului.
Cea de-a doua uzină din Europa continentală va fi dedicată producției de vehicule cu volan pe stânga, vizând, evident, piața continentală.
Chery intenționează să introducă prima serie de vehicule sub marca Omada pe piața din Marea Britanie în cursul primăverii, urmând ca linia premium Jaecoo să sosească câteva luni mai târziu. Chinezii își propun să atragă cumpărătorii cu garanții de șapte ani pentru vehicule și opt ani pentru baterii.
Cei care își fac griji în privința siguranței pe care o oferă mașinile produse de Chery ar trebui să știe că modelul Omoda 5 a primit cinci stele din partea Euro NCAP (programul european de evaluare a mașinilor noi).
Rezultatele obținute de Omoda 5 atestă eforturile în căutarea celei mai înalte calități pe care constructorul auto chinez le-a depus în proiectare. Modelul a fost conceput pentru a răspunde cerințelor piețelor din întreaga lume, iar acest mod de gândire a dictat fiecare alegere încă din faza de dezvoltare.